Lielbritānijas kafejnīcu tīkla Costa Coffee mērķis Latvijā ir kļūt par tirgus līderi savā nišā, atklājot otro Costa Coffee kafejnīcu Rīgā, atzina tīkla Krievijas un starptautiskā tirgus operatīvās plānošanas vadītājs Marks Kitsons.
Coffee Nation zīmola pārņemšana ir tikai sākums Costa Coffee tirgus paplašināšanai Latvijā un Baltijas valstīs, ziņo nozare.lv.
Kitsons norādījis, ka patlaban ir īstais laiks, lai apgūtu Baltijas tirgu, jo Latvija ir Eiropas Savienībā un patlaban te ienāk vairāki starptautiskie mazumtirdzniecības tīkli.
«Latvijā ir daudz vietu, kur var dabūt kafiju, bet nav tādas vietas, kur būtu pieejama augstākās kvalitātes kafija no starptautiska zīmola, tāpēc Costa Coffee mērķis ir kļūt par tirgus līderi Latvijā,» sacījis Costa Coffee pārstāvis.
Patlaban uzņēmums savā segmentā jau ir tirgus līderi Lielbritānijā, Dubaijā (AAE), Kiprā. «Valstīs, kur vēl neesam tirgus līderi, ieņemam nozīmīgu vietu tirgus dalībnieku vidū,» teica Kitsons.
SIA Coffee Nation valdes locekle Olga Denisova apstiprināja, ka trīs mēnešu laikā visas Rīgā esošās Coffee Nation kafejnīcas darbosies ar Costa Coffee zīmolu. Kā galvenos jaunā spēlētāja konkurentus tirgū Denisova nosauca Double Coffee, Coffee Inn, Index Cafe, A.L.L. Cappuccino, gan norādot, ka Costa Coffee atšķiras ar to, ka ir «ātrās apkalpošanas kafejnīcas, kuru pamatprodukts ir kafija».
«Ja konkurence saglabāsies veselīga, kafija kļūs tikai labāka,» teica Denisova.
Costa patlaban pieder 1 200 kafijas veikali Lielbritānijā, Īrijā, vairāk nekā 600 kafejnīcas 11 Eiropas valstīs, Krievijā, Ķīnā, citās Āzijas un Tuvo Austrumu valstīs, kā arī Ēģiptē Āfrikā, kas darbojas pēc franšīzes principa.
2010.gadā Costa kopumā strādājis ar 500 miljonu mārciņu apgrozījumu. Kompānijas finanšu rādītāji uzrāda stabilu pieaugumu, neskatoties uz ekonomisko recesiju, atzina Kitsons.
Kā ziņots, pērn Latvijā tika sākta kafejnīcu tīkla Coffee Nation zīmola maiņa, kā rezultātā turpmāk visas Coffee Nation kafejnīcas darbosies ar Costa Coffee zīmolu. Decembrī jau atklāta pirmā Costa Coffee kafejnīca Zelta boulinga un skvoša centrā Rīgā.
Zīmola maiņa notiek saistībā ar 2010.gada februārī notikušo pārņemšanas darījumu starp Costa un Coffeeheaven International, kad britu kompānija Whitbread, kas pārvalda lielāko Lielbritānijas kafejnīcu tīklu Costa Coffee, paziņojusi par ieceri pārņemt Varšavā bāzēto Coffeeheaven International, kurai pieder Coffee Nation kafejnīcas Latvijā.
Coffee Nation patlaban pārvalda septiņas kafejnīcas Rīgā – Blaumaņa ielā, K.Valdemāra ielā, Pulkveža Brieža ielā, Dzirnavu ielā, tirdzniecības centrā Domina, kā arī divas kafejnīcas starptautiskajā lidostā Rīga.
Kafijas tirdzniecības uzņēmumam Costa pieder 1 800 kafejnīcas 26 pasaules valstīs. Costa ir Whitbread kompānijas meitasuzņēmums.
Whitbread dibināta 1742.gadā. Uzņēmumam pieder arī viesnīcu tīkls Premier Travel Inn, bāru un restorānu tīkli Brewers Fayre un Beefeater, sporta klubi David Lloyd Leisure.
ai, viņi var būt nišas līderi cik grib, man paliek Coffee Inn :)
costa coffee, tikai cenas padārgas http://www.costacoffee.lv
bet ari kruzes izmeri ir atbilstoshi cenam!!!