Latvijas aviokompānija airBaltic komercdirektora amatā iecēlusi Kristofu Vjate (Christophe Viatte), kurš būs atbildīgs par aviokompānijas turpmāko komerciālo stratēģiju. Viņš pārvaldīs visas komercnodaļas, tostarp pārdošanas, mārketinga, e-komercijas, klientu atbalsta, produktu, ieņēmumu pārvaldes, maršruta tīklu plānošanas, kravu un partnerattiecību nodaļas.
Vjate uzskata, ka airBaltic, atrodoties Rīgā, ir spēcīgas ģeogrāfiskas priekšrocības šajā reģionā, lai turpinātu attīstīt savu darbību un nodrošinātu maršrutus starp Eiropu un Krieviju, NVS valstīm, Tuvajiem Austrumiem un Āziju, informē uzņēmumā.
Viņam ir vairāk nekā 15 gadu pieredze aviācijas nozarē, jo īpaši ieņēmumu pārvaldības, cenu noteikšanas, maršrutu tīklu plānošanas un biznesa attīstības jomās. Līdz šim viņš strādāja Czech Airlines, kur ieņēma izpilddirektora amatu. Šajā amatā viņa atbildība bija visa maršrutu tīklu plānošanu un ieņēmumu pārvaldības funkcijas. Pēdējo gadu laikā viņš bija arī aktīvs komandā, kas panāca veiksmīgu darījumu, kurā 2013.gada aprīlī Korean Air iegādājās 44% Czech Airlines akciju.
Pirms pievienošanās Czech Airlines viņš ieņēma augsta līmeņa vadības amatus Malev, Porter Airlines un Air Canada.
Vjate ieguvis Kvebekas Universitātes bakalaura grādu pārvaldības studijās, viņam ir Šveices pilsonība, 40 gadi un viņš pārvalda angļu, franču un vācu valodas.
Jāpiebilst, ka Vjate komercdirektora amatā aizstās Mihaelu Grimmi (Michael Grimme), kurš nolēmis meklēt jaunus karjeras izaicinājumus.
airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 60 galamērķiem maršrutu tīklā Skandināvijā, Eiropā, NVS un Tuvajos Austrumos.
102.000.102.6532