Reaģējot uz Igaunijas veselības un darba ministra ierosinājumiem ar mērķi samazināt alkohola patēriņu valstī, Igaunijas otrais lielākais alus ražotājs A. Le Coq asi vērsies pret veidu, kādā ierosinājumi pasniegti, taču piekritis, ka nozarei jākļūst atbildīgākai.
Sociāldemokrāta Jevgēnija Osinovska (Jevgeni Ossinovski) vadītā ministrija sagatavojusi alkohola aprites likuma grozījumus, kas paredz aizliegt bāriem rīkot «laimīgo» jeb atlaižu stundu akcijas, aizliegt alkohola tirdzniecību degvielas uzpildes stacijās, kā arī būtiski ierobežot apreibinošo dzērienu reklāmas.
Osinovskis izteicies, ka pašreizējā situācijā nozares peļņa «nonāvē Igaunijas cilvēkus».
A. Le Coq vadītājs Tarmo Nops (Tarmo Noop) norādījis, ka ministra izteikumi ir «mežonīgi, apvainojoši un nepatiesi».
«Nevēlos teikt, ka alkohola nozarei, valstij un visai tautai nav jākļūst atbildīgākai. Ir! Mēs neesam pret to, ka spēkā esošās tiesību normas ir jāpadara atbildīgākas,» raidorganizācijai ERR skaidrojis Nops.
Somijas uzņēmumam Olvi piederošā A. Le Coq vadītājs arī paudis, ka atbalsta tādu reklāmu aizliegšanu, kur alkoholu ataino kā daļu no dzīvesveida, ko savukārt ierosinājis panākt, aizliedzot alkohola reklāmās rādīt cilvēkus.
Ref: 111.111.103.2862
Alkohola reklāma principā ir noziegums.