Gaidāms, ka amerikāņu datortehnoloģiju uzņēmums Apple, 26.janvārī nākot klajā ar jaunākajiem peļņas rādītājiem, paziņos, ka 2015.gada Ziemassvētku iepirkšanās ceturksnī iPhone viedtālruņu pārdošanas apjoms pieaudzis par vienu procentu.
Tas būtu zemākais Apple izaugsmes rādītājs šajā produktu segmentā.
Par gaidāmo paziņojumu zina vēstīt ziņu aģentūra Reuters, kas norāda, ka ar zemu pieprasījumu sevišķi saskaras pērn septembrī tirdzniecībā nonākušie viedtālruņu modeļi iPhone 6S un 6S Plus, jo tiem ir maz funkciju, kas ļautu tiem atšķirties no priekštečiem.
Iepriekšējie iPhone modeļi joprojām nezaudē pievilcību viedtālruņu cienītāju vidū, un to pārdošanas apjomi saglabājas augsti.
«Apple kļuvis pats par savu panākumu upuri – ir bijis grūti atkārtot dižpārdokļa iPhone 6 produkta ciklu, jo daudzi pircēji pērk vai nu iPhone 6, kas ir vecāks un lētāks, vai arī gaida iPhone 7,» komentē amerikāņu tirgus pētījumu centra FBR Capital Markets analītiķis Denjels Aivss (Daniel Ives).
Ref: 111.111.103.3154