Kompānijas, kuras biežāk par citām izmanto internetu, lai sasniegtu mārketinga mērķus, ir daudz veiksmīgākas tirgū un daudz pārliecinātākas par rītdienu – secināts pētījumā «Mazo un vidējo uzņēmumu interneta un IT izmantošanas pakāpe».
Galvenokārt, kompānijas sava darba rezultātus novērtē pozitīvi – vidēji 4,11 balles no 6 iespējamām. Uzņēmēju ticība nākotnei un viņu attīstības prognozes arī izskatās pozitīvi – vidēji 4,65 balles no 6 iespējamām. Turklāt pētījums parāda sakarību starp uzņēmuma darba rezultātu novērtēšanu un interneta izmantošanas pakāpi – jo biežāk kompānijas izmanto internetu mārketinga mērķiem, jo augstāk viņi vērtē savas darbības rezultātus, biznesa ziņu portālu BNN informē pētījuma autors Sergejs Volvenkins.
Sava mājas lapa internetā ir 81% kompāniju – šāda situācija var būt saistīta ar to, ka ne visas kompānijas ir apzinājušās, kādā veidā internets var būt noderīgs jaunu klientu piesaistīšanā un konkurētspējas paaugstināšanā.
Kompānijas lielākoties izmanto internetu informācijas vākšanai un analīzei, nevis produktu virzīšanai. 62% mazo un vidējo uzņēmumu izmanto internetu konkurentu analīzei, 58% tirgus analīzei un 39% klientu analīzei. Produktu virzīšanai internetu izmanto 56% respondentu.
Vairumam kompāniju kā vispopulārākais produktu virzīšanas instruments internetā ir mājas lapa un e-pasta izsūtīšana saviem klientiem (49%). Ievērojami atpaliekot, tiek izmantoti arī citi instrumenti: tādi kā banneru reklāma (30%), konteksta reklāma (21%) un reklāmu publicēšana sludinājumu portālos (20%). Mazāk populāri ir spama vēstuļu izsūtīšana (17%), aktivitātes sociālajos tīklos (17%) un publikācijas blogos (6%).