Noskaidroti Latvijā mīlētākie, zaļākie un drosmīgākie zīmoli

Šogad Latvijas Mīlētāko zīmolu topa pirmajās vietās nemainīgi stabilas savas vietas saglabā Google un Inbox. Tikmēr trešajā vietā no sestās pakāpies Facebook, kam seko Youtube, bet pirmo piecinieku godpilni noslēdz Swedbank.

Ceturdien 22.septembrī koncertzālē Palladium jau 12.reizi notika DDB Consulting, GFK Custom Research, žurnāla Kapitāls, Latvijas Zaļā punkta un PHD Latvia rīkotā Latvijā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonija. Pasākuma laikā tika noskaidrots, kuri zīmoli šogad ierindojušies Mīlētāko zīmolu topa augšgalā un kuri bijuši veiksmīgākie kādā no septiņām kategorijām.

Par kvalitatīvāko zīmolu šogad patērētāji atzinuši Nike. Par izdevīgāko –  veikalu tīklu Maxima. Savukārt Rīgas Melnais Balzams izceļas starp pārējiem topa zīmoliem kā unikālākais zīmols. Visstraujāko izaugsmi pret pagājušā gada pozīcijām šogad piedzīvojis finanšu institūcijas Altum zīmols, bet Segla ieguva speciālbalvu kā zīmols ar potenciālu. Par ietekmīgākajiem zīmoliem sociālajos tīklos šogad kļuvuši Delfi un Liepājas pilsēta.

Par zaļāko Latvijas zīmolu patērētāji atzinuši dabīgās kosmētikas flagmani – MADARA. Otrajā un trešajā vietā zaļo zīmolu saimē ierindojas citi pašmāju zīmoli Seal un kosmētikas zīmols Dzintars, kam seko vienīgais ārzemju zīmols Zaļo zīmolu TOP10 – Borjomi. Piekto vietu videi draudzīgumā Latvijas sabiedrības acīs ieņem maizes ceptuves zīmols Lāči.

Par gada drosmīgāko zīmolu ekspertu žūrija atzinusi CSDD, kas spējuši ļauties drosmīgiem un efektīviem eksperimentiem.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā.

Ref: 102.000.102.13581

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas