Foto: Coca-Cola maina savu vizuālo identitāti

Sākot ar 2017.gada janvāri, Coca-Cola maina savu vizuālo identitāti un zīmola politiku, liekot galveno uzsvaru uz apzinātu un informētu patērētāju Coca-Cola dzērienu izvēli.

Uzņēmuma pārstāvji vēsta, ka tagad visi produkti tiks komunicēti zem viena spēcīga Coca-Cola zīmola, īpaši akcentējot pircēju uzmanību uz plašu ikoniskās piedāvājumu klāstu.

Mainot zīmola politiku, uzņēmums uzsāk vērienīgu kampaņu gan Latvijā, gan arī pārējās Baltijas valstīs, ar mērķi informēt pēc iespējas plašāku auditoriju par produkta izvēles iespējām. Kampaņas galvenais vēstījums atspoguļo tās centrālo domu «Jauns veidols, tā pati lieliskā sajūta. Izvēlies savējo!».  Zīmola jaunā politika atspoguļojas arī dzēriena iepakojuma dizainā – visus produktus vienos līdzīga vizuālā identitāte, rotājot etiķeti ar ikonisko sarkano krāsu.

Uzņēmuma pārstāvji skaidro, ka Coca-Cola cienītāji varēs turpināt baudīt to pašu ierasto garšu, izvēloties starp oriģinālo dzērienu vai  dzērienu bez cukura un bez kalorijām.  Informēto izvēli pircējiem palīdzēs veikt ne vien komunikācija publiskajā telpā, bet arī īpaši vēstījumi uz produkta iepakojumiem.

«Mums ir patīkami apzināties, ka Coca-Cola ir viens no mīlētākajiem pasaules zīmoliem, taču viss atrodas nemitīgā pārmaiņu procesā, un mums ir jāspēj sajust patērētāju vēlmes. Šodien vēlamies piedāvāt mūsu patērētājiem iespēju baudīt zīmola produkciju, kuru viņi pazīst un mīl, katram izvēloties Coca-Cola dzērienu, kas atbilst viņa gaumei un dzīvesstilam, stāsta zīmola vadītāja Baltijā Irina Gailiša.

Viņa uzsver, ka uzņēmums vēlas pielāgoties klientu vēlmēm, tāpēc dzērienu, kuram nebūs pievienots cukurs padarīs par pieejamāku un sabiedrībai pamanāmāku.

Pārmaiņas skars visas Latvijas tirgū pieejamās Coca-Cola variācijas. Vizuālā identitāte tiks nomainīta ne vien dažādām garšām, bet arī produktu tilpumiem, sākot no 200 mililitru mazās bundžiņas, līdz pat lielajai divlitrīgai ģimenes pudelei.

Pirmās atjaunotā dizaina pudeles Latvijas veikalu plauktos parādījās jau janvāra sākumā, taču pilnībā nomainīt produkciju plānots līdz februāra otrajai nedēļai.  

https://www.youtube.com/watch?v=qRtD5RhsFyA

Ref:224.000.103.286

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas