48% iedzīvotāju komunālajiem pakalpojumiem tērē virs 100 latiem mēnesī

Lai arī katrs piektais iedzīvotājs ar sadzīves pakalpojumu rēķinu apmaksāšanu kavējas mēnesi vai pat vēl ilgāk, 80% iedzīvotāju rēķinu apmaksu veic regulāri, ievērojot noteiktos termiņus.

Turklāt 77% iedzīvotāju, apmaksājot rēķinus, uzmanību pakalpojuma komisijas maksai pievērš vienmēr, bet katrs ceturtais iedzīvotājs izpēta norēķinu iespējas un izvēlas lētāko. Tomēr turpat pusei cilvēku svarīgāk ir, lai norēķināšanās būtu ērta un zemākā komisijas maksa ir tikai otrs svarīgākais kritērijs, liecina veikalu tīkla Maxima veiktās aptaujas rezultāti.

Sadzīves pakalpojumu rēķinu apmaksai, tostarp rēķinu par elektrību, apkuri, ūdeni, gāzi, mobilajiem sakariem, interneta un televīzijas pakalpojumiem, namu apsaimniekošanu, 48% iedzīvotāju tērē vairāk par 100 latiem mēnesī, 21% tam velta 76 – 100 latus, savukārt 16% norēķiniem atvēl mazāk par 50 latiem mēnesī.

Lielākā daļa iedzīvotāju izdevumus plāno tā, lai vispirms apmaksātu ikmēneša rēķinus un tikai pēc tam domā par līdzekļu izlietojumu citām vajadzībām. Svarīgi, ka 74% cilvēku izdevumus ieplāno savlaicīgi, lai arī apkures sezonā rēķinu apmaksu varētu veikt noteiktajā termiņā, turklāt lielākā daļa izvērtē, kur norēķinus veikt pēc iespējas izdevīgāk, secināts, izvērtējot aptaujas datus.

Saistītie raksti

1 komentārs

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas