Facebook noliedz, ka pielāgotu reklāmas emocionāli nestabiliem pusaudžiem

Reaģējot uz pārmetumiem saistībā ar nopludinātu pētījumu, Facebook vadība noliegusi, ka ar reklāmām tiktu īpaši mērķēts uz jauniem cilvēkiem, kuri populārajā sociālajā tīklā atklājuši citiem, ka jūtas emocionāli nestabili.

Kā vēsta britu raidorganizācija BBC, austrāliešu laikraksts The Austalian ziņojis par pētījumu, kas bijis pieejams vairākām lielām Austrālijas bankām un ko izstrādājuši sociālā tīkla darbinieki, kur analizēts, kādus ierakstus publicē austrāliešu un jaunzēlandiešu padsmitnieki par tādām tēmām kā pašvērtējums un svara izmaiņas.

Kā vēstījis laikraksts, pētījumā skaidrots, ka Facebook var atsevišķi novērot to lietotāju fotogrāfijas un citus ierakstus, kuri, iespējams, jūtas «stresā», «sagrauti», «nemierīgi», «nervozi», «stulbi», «muļķīgi», «nevajadzīgi» vai kā «neveiksminieki».

Amerikāņu uzņēmums apstiprinājis, ka pētījums ticis veikts un tā rezultāti parādīti reklāmdevējiem, vienlaikus norādot: «Facebook nepiedāvā rīkus, kā «nomērķēt» reklāmas atkarībā no cilvēku emocionālā stāvokļa. (..) Analīzi veica Austrāliešu pētnieks, un tās nolūks bija palīdzēt reklāmdevējiem saprast, kā cilvēki sevi izsaka Facebook tīklā».

Ref: 111.111.103.4543

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas