Kartupeļu čipsu Ādažu čipsi un sāļo uzkodu ražotāja Latvijā AS Latfood pērn eksportētās produkcijas apjoms ir 1 304 tonnas, kas ir par 16,6% vairāk nekā 2009.gadā.
Vislielāko eksporta kāpumu pērn izdevies sasniegt Krievijas un NVS valstu tirgos, pieaugumam pret 2009.gadu sasniedzot 34%, informē Latfood.
Kopumā šobrīd uzņēmuma eksports veido 48% no kopējās saražotās produkcijas, turklāt eksporta tirgus attīstība un paplašināšana arī šajā gadā ir uzņēmuma prioritāte, norāda uzņēmumā.
Pērn izdevies būtiski kāpināt eksporta apjomus pilnīgi visās Latfood eksporta valstīs, kas tikai vēlreiz apliecina, ka stratēģija noteikt eksportu kā prioritāti, reaģējot uz ekonomisko recesiju, ir bijis pareizs lēmums, un ieguldītās investīcijas un darbs tā sasniegšanā ir sevi attaisnojuši. Patlaban eksporta tirgos tiek realizēta gandrīz puse no kopējā saražotā apjoma, ko šogad plānojam turpināt palielināt, gan apgūstot jaunus eksporta tirgus, gan paplašinot produkcijas sortimentu. Šogad liela uzmanība tiks pievērsta eksporta attīstīšanā uz Ukrainu un Baltkrieviju, kas mūsu skatījumā ir ļoti perspektīvi eksporta tirgi, uzsver uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms.
Viņš piebilst, ka katrs eksporta tirgus ir specifisks, un pieprasītākie produkti tajos atšķiras. Pat nosacīti tik vienotā reģionā kā Baltija pieprasītāko produktu kategorijas ievērojami atšķiras. Līdz ar to jaunu eksporta tirgu apgūšana nozīmē ne vien spēt palielināt ražošanas jaudas, bet arī izstrādāt produktus tieši konkrētā tirgus pieprasījumam. Līdzīgi kā pērn arī šogad plānots attīstīt un realizēt arvien jaunus produktus dažādiem tirgus segmentiem.