Pasaules lielākā kosmētikas ražotāja L’Oreal ieņēmumi šī gada pirmajā pusgadā pieauguši par 21 %. Šādi rezultāti sasniegti pateicoties atsāktai luksusa smaržu pārdošanai Āzijā un Dienvidamerikā, ziņo Independent.ie.
Salīdzinājumā ar pagājušo gadu neto ienākumi pieauguši no 1.09 uz 1.32 miljardiem eiro, kas tomēr neatbilst analītiķu prognozētajiem ienākumiem 1.37 miljardu eiro apmērā.
Peļņa ir stabilizējusies pēc pēdējo divu gadu krituma, kas tika skaidrots ar to, ka Eiropas un ASV patērētāji samazinājuši savus izdevumus.
«2010. gadam vajadzētu būt L’Oreal atgriešanās laikam», saka analītiķis Endrjū Vuds (Andrew Wood).
«Peļņas pieaugums un tirdzniecības, vispārējo un administratīvo izmaksu kontrole ļāvusi palielināt ieguldījumus pētniecībā un kompānijas attīstībā, kā arī reklāmā un tās izplatīšanā,» tā L’Oreal izpilddirektors Žans Pols Agons (Jean-Paul Agon).