Alus darītava Aldaris savas produkcijas iepakojuma attīstībā, ieviešot tirgū Aldaris Gaišais 1 litra skārdenes, kā arī pilnveidojot un uzlabojot Aldara Gaišais skārdeņu dizainu, investēs aptuveni 50 000 eiro.
Līdz šim neviens vietējais alus zīmols 1 litra skārdenēs Latvijas tirgū nav pieejams, informē Aldaris.
Šis ir kārtējais solis Aldara skārdeņu segmenta attīstībā, kurā šogad jau esam investējuši aptuveni 100 000 eiro. Esam jau paspējuši ieguldīt Aldaris Pilzenes skārdenes dizaina uzlabošanā, tāpat gada sākumā ieviesām Zelta Black skārdenē un loģisks turpinājums iesāktajai attīstībai ir Aldaris Gaišais skārdeņu segmenta attīstība, jo tā ir viena no iecienītākajām alus šķirnēm Latvijā, uzsver a/s Aldaris izpilddirektors Tomass Panteli.
Viena litra tiplums tika izvēlēts, reaģējot uz patērētāju pieprasījumu un skārdeņu segmenta pieaugumu. Savukārt Tuborg skārdeņu dizains mainīts, pielāgojot to vairāk mūzikas tēmai, kas Tuborg un tā mērķauditorijai ir ļoti tuva. Tāpat kā līdz šim, Tuborg saglabās savu ierasto krāsu – zaļo, taču dizains būs daudz atraktīvāks un pamanāmāks.
Aldaris dibināts 1865. gadā un ir lielākā alus darītava Latvijā, kā arī viena no lielākajām Baltijas valstīs. Aldaris ir Carlsberg Grupas uzņēmums. Aldara produktu portfelī ir aptuveni 50 dažādu dzērienu, kas pārstāv piecas grupas – alu, dzeramo ūdeni, alkoholiskos kokteiļus, bezalkoholiskos dzērienus un enerģijas dzērienus.