Preses izdevumu abonementu skaits 2018.gadam audzis par 14 000

Noslēdzoties trīs mēnešu abonēšanas kampaņai, ar Latvijas Pasta starpniecību 2018.gadam noformēti 412 684 abonementi, un tas ir par teju 14 000 abonementu vairāk nekā gadu iepriekš, BNN vēsta Latvijas Pasts.

Lielākais īpatsvars kopējā abonementu skaitā ir 10-12 mēnešu abonementiem. No kopējā abonementu skaita lielāko daļu veido žurnāli.

Latvijas Pasta tradicionālā abonēšanas kampaņa risinājās 2017.gada oktobrī-decembrī, un visos trīs mēnešos bija vērojams noformēto abonementu skaita pieaugums, rezultējoties kopējā pieaugumā par 3,5% salīdzinājumā ar analogu periodu gadu iepriekš.

Visvairāk abonēti preses izdevumi 10-12 mēnešu periodam, veidojot vairāk nekā 65% no kopējā noformēto abonementu skaita. Attiecībā pret abonēšanas kampaņas rezultātiem gadu iepriekš ilgākam termiņam izvēlēto abonementu skaits ir audzis par 6,7%.

Vairāk nekā ceturtā daļa preses izdevumu abonementu noformēta interneta abonēšanas vietnē https://abone.pasts.lv, un no tajā abonētajiem izdevumiem lielākā daļa – 76,8% – abonēta tieši ilgākajam 10-12 mēnešu periodam.

No kopējā abonēto preses izdevumu apjoma 62,8% veido žurnāli.

Vērtējot jaunākās abonēšanas kampaņas rezultātus, Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns uzsver: «Abonēšanas kampaņas rezultāti ļauj secināt, ka drukāto izdevumu lasīšana, par spīti interneta attīstībai, ir svarīga Latvijas sabiedrības paradumu sastāvdaļa. Fakts, ka palielinās abonēšana internetā, liecina arī par gados jaunas un sociāli aktīvas auditorijas interesi par drukātās preses lasīšanu. Pozitīva tendence ir arī abonementu noformēšana ilgākam laika periodam, jo savā veidā liecina par abonentu finansiālās stabilitātes nostiprināšanos.»

Ref:224.000.103.3387

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas