Maxima: Pieaudzis populārāko svaigās pārtikas produktu pieprasījums

Kopš Maxima Latvija samazināja regulārās cenas teju 1 000 svarīgām ikdienas precēm, aptuveni trīs reizes pieaudzis populārāko svaigās pārtikas produktu pieprasījums, BNN apgalvo uzņēmumā.

 Populārākie svaigās pārtikas produkti, ko iedzīvotāji tagad biežāk liek savos iepirkumu groziņos, ir svaigais cālis Ikvienam, Farm Milk piens, sviests un saldais krējums, kā arī Saules piena biezpiens. Tāpat iedzīvotāji vairāk iegādājušies gāzēto minerālūdeni Borjomi un dzeramo ūdeni Norvil.

«Cenu samazinājumu teju 1 000 precēm ir pamanījis gandrīz ikviens mūsu klients, to pierāda arī konkrēto preču pārdošanas apjomu pieaugums. Jau šobrīd redzam, ka popularitāte šiem produktiem pieaug ar katru dienu, tādēļ prognozējam, ka šo produktu pieprasījums tuvākajā laikā pieaugs vēl vairāk,» BNN norāda Maxima Latvija komercdirektors Viktors Troicins.

Līdz ar Maxima Latvija lēmumu samazināt regulārās cenas teju 1 000 svarīgām ikdienas precēm, sagaidāms, ka līdzīgu soli spers arī citi nozares spēlētāji, tādējādi cenas svarīgām ikdienas precēm tuvākajā laikā mazumtirdzniecības nozarē varētu samazināties līdz pat 15%.

BNN jau ziņoja, ka šā gada 9.janvārī uzņēmums Maxima Latvija ievērojami samazināja regulārās cenas aptuveni 1 000 ikdienai svarīgām precēm, lai veicinātu iedzīvotāju pirktspēju pieaugošas inflācijas apstākļos. Regulāro cenu samazinājums teju  1000 precēm ir līdz pat 40%.

Cenas ir samazinātas populārām un pircēju vidū iecienītām precēm, ietverot gan svaigās pārtikas preces, gan pirmās nepieciešamības preces – piena produktus, gaļas produktus, maizes un miltu izstrādājumus, tēju, kafiju, mājsaimniecības u.c. ikdienā svarīgas preces

Produkti ar samazinātajām cenām veikalos ir izcelti – pie konkrētiem produktiem ir īpašas norādes, lai pircējiem būtu vieglāk orientēties.

Ref:244.000.103.3515

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas