Turpmāk Swedbank klientiem jauna iespēja atbloķēt piekļuvi internetbankai

No ceturtdienas, 8.februāra, Swedbank klienti varēs izmantot jaunu ērtu iespēju atbloķēt piekļuvi savai internetbankai vai mobilajai lietotnei, ja tā tika netīšām nobloķēta, piemēram, nepareizi ievadot paroli. Tagad klients pats varēs vairākas reizes vēlreiz mēģināt ievadīt pareizo paroli pēc noteikta laika, par ko informāciju redzēs internetbankas vai mobilās lietotnes ekrānā. Iespēju varēs izmantot arī Smart-ID lietotāji.

Pārstāvji norāda, ka līdz ar to palielinās pakalpojumu klāsts, ko klients var izdarīt pats, kad nav nepieciešams vērsties bankā klātienē vai zvanīt uz konsultāciju centru. Šī iespēja tiks aktivizēta regulāro informācijas tehnoloģiju (IT) uzturēšanas darbu laikā naktī uz 8.februāri.

Naktī uz 8.februāri no pulksten 00.00 līdz 06.00 notiks ikmēneša IT uzlabojumu ieviešana Swedbank sistēmās. IT darbu laikā iespējami nelieli traucējumi Swedbank karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā.

Regulārie sistēmu uzturēšanas darbi tiek veikti naktīs, lai minimizētu neērtību iespējamību, vienlaikus uzturot un pastāvīgi attīstot Swedbank IT sistēmu un mūsdienīgus pakalpojumus klientiem.

Ref: 225.000.103.2794

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas