Par pasaulē dārgāko zīmolu atzīst Apple

Korporācija Apple kļuvusi par dārgāko zīmolu pasaulē BrandZ Top 100 reitingā. Kompānijas zīmols novērtēts 153, 285 miljardu dolāru vērtībā, pērnā gada laikā sadārdzinoties par 84%.

Meklētāja Google zīmols, kas pēdējo četru gadu laikā iekaroja šī reitinga pirmo vietu, šoreiz ieņēma vien otro pozīciju. Zīmols novērtēts 111, 498 miljardu dolāru vērtībā, kas ir par 2% mazāk nekā pērn, teikts reitingu veidojušās pētījumu kompānijas Millward Brown Optimor izplatītajā paziņojumā.

Trešo vietu ieņem tirdzniecības marka IBM ar 100, 849 miljardiem dolāru, kas ir par 17% vairāk nekā pērn.

Pirmajā desmitniekā iekļuvušas arī tādas kompānijas kā McDonald’s, kura zīmols novērtēts 81, 016 miljardu dolāru vērtībā, Microsoft (78, 243 miljardi), Coca – Cola (73, 752 miljardi), AT&T (69, 916 miljardi), Marlboro (67, 522 miljardi), China Mobile (57, 326 miljardi) un General Electric (50, 318 miljardi dolāru).

Pētījumu kompānija šādu reitingu veido ik gadu, 2011. gadā – jau sesto reizi. Šogad zīmola vērtības slieksnis sasniedza 8, 439 miljardus dolāru – tieši tik vērts ir Goldman Sachs brends, kas ierindojies reitinga 100. vietā.

Saistītie raksti

7 KOMENTĀRI

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas