Tikai 15% uzņēmumu aktīvi atbalsta produktu virzīšanu internetā

Produktu virzīšanu internetā atbalsta tikai 15% Latvijas uzņēmumu, bet 41% kompāniju vairumā gadījumu produktus virza nevis internetā, bet gan off- line vidē.

Savukārt, 25% uzņēmumos spēku attiecība produktu virzībai internetā un off- line vidē ir 50 pret 50. Kārtējā aptaujā piedalījās 73 kompānijas. Vairumam no tām (57%) ir vairāk kā desmit gadu darba pieredze. 49% respondentu bija biznesa īpašnieki, 9%- mārketinga direktori un 7%- uzņēmumu direktori, informē pētījuma autors – GARM Technologies.

Aptaujas rezultāti parādīja, ka vairumam aptaujāto kompāniju ir diezgan pieticīgs budžets, lai virzītu produktus Internetā. Tā, piemēram, 60% respondentu norādīja, ka mārketinga aktivitātēm Internetā tērē līdz 500 latiem mēnesī. 11% kompāniju šī summa ir robežās no 500 līdz 1 000 latiem mēnesī, un tikai 2% iegulda Interneta mārketingā vairāk kā 3 000 latu mēnesī.

Diezgan paredzamas izrādījās atbildes uz jautājumu attiecībā uz to, kādu programmnodrošinājumu izmanto kompānijas mārketinga mērķu sasniegšanai. Tā, 40% no aptaujātajiem neizmanto nekādus palīginstrumentus. No uzņēmējiem pieejamā programmnodrošinājuma vislielākā popularitāte ir automātisko e-pastu izsūtīšanas sistēmām (18%), attiecību ar klientiem pārvaldes sistēmām (17%) un aptauju sastādīšanas sistēmām internetā (8%).

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas