Mediju uzņēmumi Igaunijā novēro reklāmu ienākumu kāpumu pēc krīzes

Saskārušies ar dziļu reklāmdevēju ienākumu kritumu 2020.gadā, Igaunijas vadošie mediju uzņēmumi šogad novērojuši ienākumu kāpumu, taču tas vairāk skāris interneta, nevis drukātos medijus, vēsta Igaunijas raidsabiedrība ERR.

Mediju uzņēmumu grupa Ekspress Grupp, kas vada ziņu portālu Delfi, kā arī nedēļas avīzi Eesti Päevaleht un laikrakstus Eesti Ekspress un Maaleht vērtējusi 2021.gada vidū, ka tās finansiālais stāvoklis ir pārliecinošs. Ekspress Grupp izpilddirektore Marilīsa Rītsalu (Mari-Liis Rüütsalu) vērtējusi: «Iet ļoti labi. Pēc pagājušā gada lielā izbīļa, tiešsaistes reklāmu izvietošana patiesībā ir stipri augusi. Un šajā gadījumā visās trijās valstīs [kur darbojas Ekspress Grupp uzņēmumi – ERR] – Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.»

Lasiet arī: Piemaksas vakcinētājiem. Igaunijā potēšanas tempu veicinās caur ģimenes ārstiem

Rītsalu, kura gan nevarēja atklāt konkrētus finanšu rādītājus, jo biržā kotētā uzņēmumu grupa šo informāciju pietaupa un grasās paziņot caur biržu jūlija beigās, vērtēja, ka kopējais Baltijas reklāmu tirgus nav būtiski audzis, tomēr «vairāk naudas noteikti ir ieplūdis digitālajos kanālos nekā citos».

Otra lielā privātā plašsaziņas līdzekļu uzņēmumu apvienība Igaunijā ir Postimees Grupp. Tai pieder laikraksts un ziņu portāls Postimees, vairāki reģionālie laikraksti, kā arī telekanāls Kanal 2 un Kuku Radio. Grupas izpilddirektors Andruss Raudsalu (Andrus Raudsalu) norādījis, ka 2020.gadā ienākumi no reklāmu izvietošanas tai sarukuši par 20%, taču 2021.gada pirmajā pusē auguši par 30%.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas