Firma, kas uz lielo aģentūru fona izskatās salīdzinoši necila, ieguvusi iespēju par miljonu eiro jeb vairāk nekā 700 000 latu iegādāties Latvijas Televīzijas (LTV) sponsorēšanas un reklāmas piedāvājumu, kas vēlāk ļautu tirgot reklāmas hokeja klubu (HK) Rīgas Dinamo un Rīga spēļu translācijās.
LTV formāla iemesla dēļ noraidīja divus citus potenciālos pakalpojuma pircējus, bet noslēdza līgumu ar uzņēmumu Reklāmas aģentūra Persona (RAP), kas visu LTV reklāmas un sponsorēšanas piedāvājumu iegādājās par miljonu eiro (bez pievienotās vērtības nodokļa), vēsta laikraksts Diena.
«Šis projekts ir liels, saistības ir pietiekami lielas, un man ir jābūt vismaz minimālai pārliecībai, ka partneris jau ir sevi pierādījis sadarbībā ar televīziju,» komentējis Latvijas Televīzijas ģenerāldirektors Edgars Kots.
RAP 2009. gada darbības pārskats liecina, ka RAP neto apgrozījums pērn bija tikai 120 tūkstoši latu, aktīvi gada beigās – 17 337 lati un tīrā peļņa – 1710 latu.
Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents Ģirts Ozols norāda, ka uzņēmums reklāmas tirgū par redzamāku spēlētāju kļuva tikai šogad, kad ieguva tiesības pārdot reklāmas raidlaiku arī pasaules čempionāta futbolā translācijām LTV7.