Rīgas tūrisma veicināšanas kampaņa Live Rīga budžets reklāmu izvietošanai medijos sasniedz 700 tūkstošu latu apmēru, informē LETA.
Kampaņa norisināsies astoņās valstīs astoņas nedēļas – no oktobra sākuma līdz novembra beigām.
Visintensīvākā un ilgākā reklāmas kampaņa paredzēta Somijā, Lietuvā un Igaunijā, jo šajās valstīs Live Rīga pārstāvji saskata vislielāko potenciālu tūristu skaita pieaugumam ziemas mēnešos, atzina Rīgas tūrisma attīstības biroja valdes priekšsēdētājs, Latvijas nacionālās aviokompānijas airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks.
Kampaņas radošo risinājumu izstrādāja reklāmas aģentūra !Mooz un tas izmaksāja 20 tūkstošus latu. Reklāmas risinājumi pielāgotai katrai valstij individuāli, tomēr galvenais vadmotīvs ir katrā valstī izvēlēts atpazīstams simbols, kura vecums salīdzināts ar Rīgas Ziemassvētku egles rotāšanas tradīciju vecumu – 500 gadiem.
Rudens un ziemas kampaņas laikā uz Rīgu tiks aicināti tūristi no Vācijas, Zviedrijas, Dānijas, Norvēģijas, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas un Somijas, lai kopīgi svinētu pirmās rotātās Ziemassvētku eglītes pasaulē piecsimt gadu jubileju.
Kampaņas laikā reklāmas būs izvietotas vairāk nekā 60 dažādos interneta portālos. Vides reklāmas būs redzamas uz vairāk nekā 2500 stendiem. Rīgas reklāma kopumā tiks publicēta 37 preses izdevumos, kā arī parādīsies Somijas televīzijas kanālā MTV3.
Ko tik dārgi?