Bijām nokavējuši stundu, varbūt divas, komentējot Swedbank komunikāciju baumu izraisītās panikas novēršanā, LTV raidījumam Labrīt, Latvija! atzīst Swedbank sabiedrisko attiecību vadītājs Ivars Svilāns.
Viņš gan piebildis, ka baumu izplatīšanās brīdi bankas darbinieki ļoti aktīvi caurskatīja publicēto informāciju, uz jautājumiem tika atbildēts gan privāti, gan mikrobloga Twitter kontā. Vienlaikus viņš pieļauj, ka komunikācija varēja būt vēl agresīvāka, iesaistoties dažādiem valsts sektoriem.
Svilāns arīdzan norāda, ka neskatoties uz to, ka iepriekšējā dienā uzņēmumam notikusi balle, ko, iespējams, varēja zināt baumu izplatītājs, banka bija ļoti labi sagatavojusies nedēļas nogalei – bankomāti bija uzpildīti līdz maksimumam, tāpat tika brīdināta arī apsardzes firma G4S, kas apkalpo bankomātus.
Taču viņi var izdarīt darbu reiz divi, bet ne reiz seši, piebilst Swedbank pārstāvis.
Viņš pauž pārliecību, ka mūsdienās ir jāpanāk dažādu – banku, valdības un citu – sektoru kopēju sadarbību, lai 21. gadsimtā informācija cirkulētu pēc iespējas ātrāk.
Ref: 103.000.103.346
vai tiešām????? visu laiku un viena un tā paša teksta mešana tviterī ar ziņojumu, ka nekādu problēmu nav, manā izpratnē nav uzskatāma par ātru reaģēšanu