Meklētājs Google un sociālais tīkls Facebook ir apmeklētākās interneta vietnes 2011. gadā, informē kompānija Nielsen, kas analizējusi pērnā gada janvāra – oktobra datus.
Analītiķi pētījuši mājaslapu statistiku kā no mājas, tā darba datoriem, taču nav analizēta apmeklētāko mājaslapu statistika, izmantojot mobilajos telefonos pieejamo internetu.
Atbilstoši izveidotā reitinga datiem, meklētāju Google izmantoja vidēji 153 miljoni cilvēku visā pasaulē, bet Facebook – 137,6 miljoni. Trešajā vietā ierindojas Yahoo, bet ceturtajā Microsoft mājaslapa. Arī atsevišķi ņemot Amerikas Savienotās valstis, secināts, ka līderi ir tie paši.
Līderu desmitniekā, ņemot vērā mājas lapu apmeklējumu statistiku ASV, ietilpst arī MSN, YouTube, Microsoft un Apple korporatīvās mājaslapas, mediju kompānijas AOL resursi, interneta enciklopēdija Wikipedia un meklētājs Ask.com.
Sociālo tīklu vidū ar manāmu pārsvaru pār pārējiem dominē Facebook. Pēc tā otrajā vietā ierindojas blogu hostings Blogger un Twitter, kas nav iekļuvuši apmeklētāko ASV mājaslapu kopējā statistikā.
Sociālais tīkls LinkedIn savā kategorijā ieņem sesto vietu, bet šogad klajā laistais Google+ – astoto vietu. Populārākās vietnes, kurās skatīties video – YouTube, Vevo un Facebook.
Analītiķi arī vērš uzmanību uz ķīniešu interneta vietņu popularitātes pieaugumu kopējā statistikā – 11. un 12. vietu reitingā ieņem portāls QQ un interneta veikals Taobao.
Ref: 102.000.102.627