Vācijas kancleres Angelas Merkeles īstenotā valsts budžeta samazināšanas programma paredz papildus līdzekļus reklāmas izdevumiem.
Papildus nauda vajadzīga, lai pārliecinātu sabiedrību par nepieciešamību savilkt ciešāk jostu, tādēļ vadošās ministrijas savus budžetus reklāmai un sabiedriskajām attiecībām palielinājušas par 30 – 40%, vēsta izdevums Frankfurter Allgemeine.
Vislielākais līdzekļu pieaugums – par 40% ir darba ministrijā, sasniedzot 13.2 miljonus eiro. Mazākais reklāmas budžets ir Tieslietu ministrijā – 9.1 miljons eiro. Finanšu ministrijā šis budžets palielināts par 42%, bet transporta ministrijā – par 45%.
Darba ministrijā līdzekļu palielināšanu skaidro ar nepieciešamību informēt sabiedrību par plānoto sociālo izdevumu mazināšanu. Nauda iedalīta brošūru un plakātu veidošanai, interneta mājaslapu uzturēšanai un citiem informatīviem pasākumiem.
Reklāmas izdevumu palielināšana nav pretrunā valsts paustajai nostājai attiecībā uz līdzekļu samazināšanu. Katrs ministrs izlemj, kur samazināt, bet kur paaugstināt līdzekļus, ja tas nav norādīts valsts programmā, skaidro speciālisti.
eh mana mīļā Angela!