Latvijas Mobilais telefons (LMT) atsāk O!Karte tarifu reklāmu, izmantojot skandalozos «zaļā un dzeltenā cilvēciņa» tēlus, raksta laikraksts Dienas Bizness.
Šā gada sākumā LMT un Tele2 attiecības jau atgādināja «dueli», tā kā abas kompānijas bija izveidojušas reklāmas savām priekšapmaksas sarunu kartēm O!Karte un Zelta zivtiņa, izmantojot identiskus tēlus – zaļo un dzelteno cilvēciņu, kam sekoja sūdzības Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Pēc klusuma brīža LMT šobrīd izveidojis jaunu reklāmu ar šiem tēliem, skaidrojot, ka reklāma bijusi gada veiksmīgākais kreatīvais risinājums, kā rezultātā O!Kartes lietotāju skaits strauji pieauga.
«Vērtējam šo situāciju ar smaidu – es ceru, ka mūsu cienījamais konkurents nav saindējies ar šī gada sēņu ražu, gatavojot šo reklāmas kampaņu. Runājot nopietnāk, esmu patiešām pārsteigts, ka LMT turpina to pašu apšaubāmo reklāmas praksi, par kuru saņēma pelnītu kritiku no Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA),» novēlot nepalikt zaļiem aiz skaudības, komentē Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis.
«Mēs varam lūgt medijus šīs reklāmas nepieņemt un nepārraidīt. Salīdzinošā reklāma ir otrais zemākais līmenis, par to zemāk ir tikai plaģiāts,» šādi gada sākumā bija izteicies LRA prezidents Ģirts Ozols.
Jaunākā O!Karte reklāma
LMT – O!Karte reklāmas
Tele2 – Zelta zivtiņa reklāma
Grēksūdze..:)!!
Nu ši tiešām nav objektīva kampaņa, jo ZZ ir lētāka. Labāk būtu samazinājuši tarifu savai Amigo kartei.
Par priekšapmaksas kartēm sant./min. par zvaniem uz citiem tīkliem:
Amigo 10
Okarte 7.7 (Vienādais)
Brifri 6
ZZ 4.2 (Karte 7.95, Brīvais)
Tendence ir acīmredzama.