Durvis vaļā vēris latviešu dzīvesstila veikals Riija. Ideja par šādu veikalu šopavasar dzima lidsabiedrības airBaltic prezidentam Bertoltam Flikam un šefpavāram Mārtiņam Rītiņam.
Sākām šajā pavasarī ar Mārtiņu Rītiņu. Protams, ir depresīvs laiks, krīze un daudz kas nesanāk, taču mēs sākām lidmašīnās pasniegt ēdienu, kas pagatavots tikai un vienīgi no Latvijā audzētiem produktiem. Vienā brīdī radās doma, ka vienuviet vajadzētu savākt vairākas Latvijas preces, piedāvājot tās cilvēkiem zem viena zīmola, kas ir senlatvisks, bet tajā pašā laikā arī moderns, Fliku citē Neatkarīgā.
Viņš arī uzsvēris, ka ir vienīgi idejas autors, viss pārējais ir modes mākslinieces Natālijas Jansones paveikts.
Te ir stīvinātais lins, kuru var mazgāt un tam nekas nenotiks. Te ir stikls, kas nav rūpnieciski gatavots – to ir veidojuši vienīgie stikla pūtēji Latvijā. Te ir keramika, kas visa veidota ar rokām – uz katra trauka var sazīmēt meistares pirkstu nospiedumus. Turklāt gandrīz visām mantām klāt pieliktas īpašas latviešu zīmes, norādījusi modes māksliniece, visam veikalā nopērkamajam solot īpaši siltas cenas, kas būšot vēl labākas nekā tirgū.
Flikam savs veikaliņš, cik mīļi :D