Šī gada septembrī, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, novērojams reklāmas apjoma pieaugums televīzijā, presē un radio, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia dati.
Televīzijā septembrī, salīdzinot ar augustu, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 5%. Septembrī televīzijā tika pārraidītas 42 900 reklāmas minūtes, bet augustā – 40 717 reklāmas minūtes.
Kopumā televīzijas reklāmas tirgū šī gada pirmajos trīs ceturkšņos novērojamas pozitīvas tendences, kas liecina, ka tirgus pamazām, bet stabili atgūstas pēc krituma, norāda TNS Latvia pārstāvis Oskars Rumpēters.
Reklāmas apjoms presē 2010. gada septembrī, salīdzinot ar augustu, pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir pieaudzis par 42%. Taču septembrī presē reģistrētas 7 403 reklāmas, kas ir par 7% mazāk nekā 2009.gada septembrī, kad preses izdevumos bija publicētas 7 940 reklāmas.
Septembrī radio reģistrētas 34 749 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2009. gada septembri, ir par 4% vairāk, jo 2009. gada septembrī tika fiksētas 33 293 radio reklāmas. Šogad septembrī raidīts par 4% vairāk reklāmas, jo 2009. gada augustā kopējais radio reklāmas garums bija 15 335 minūtes.
un kā ar Internetu?