PayPal nācis klajā ar jauniem elektronisko maksājumu piedāvājumiem, kas ļauj vieglāk iegādāties digitālas preces. Šāda maksājuma integrāciju ieviesīs arī sociālo tīklu gigants Facebook, ziņo AFP.
Paypal paziņojis, ka jaunā elektronisko maksājumu sistēma «ļaus patērētājiem maksāt par digitālajām precēm un saturu divreiz noklikšķinot ar datora peli, nepametot spēles, ziņu, mūzikas, video vai mediju vietni».
Jaunais pakalpojums, kas būs pieejams šā gada nogalē, tiek salīdzināts «monētas iemešanai automātā, lai iegūtu avīzi vai video spēle», vienīgā atšķirība – tas notiek tiešsaistē.
«PayPal jaunais piedāvājums atrisinās galveno digitālo preču industrijas problēmu, nodrošinot ātrāku, drošāku un izmaksu ziņā izdevīgāku veidu, kā nosūtīt un saņemt elektronisko maksājumu visā pasaulē,» norādījis elektronisko maksājumu pakalpojumu līderis.
«Katru reizi, kad klients pērk [digitālo] saturu, izdevēji un tirgotāji ātri saņem samaksu, tādā veidā tiek nodrošināta ātra piekļuve naudas līdzekļiem,» informējuši PayPal pārstāvji.
Facebook pārstāve Šerila Sanberga (Sheryl Sanberg) sacīja, ka sociālais tīkls integrēs jauno PayPal maksājumu, lai lietotāji varētu veikt pirkumus Facebook.
«Lēmums iegādāties digitālās preces un saturu parasti ir impulsīvs, tāpēc arī maksājumam ir jābūt līdzigam – impulsīvam,» sacījis PayPal viceprezidents Sems Šraugers (Sam Shrauger).
Forši, jāšopingo būs vēl vairāk…