Amigo reklāmās izmantotie dati ir korekti. Esam tikai padarījuši plašāk pieejamus Bite Latvija publiskotos rādītājus, tādēļ aicinām konkurentus savu šī brīža agresīvo reakciju nomainīt pret konstruktīvu un skaidrojošu pozīciju, norāda SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis.
Pēdējā gada laikā mobilo sakaru operatori aizvien vairāk liek uzsvaru uz bezmaksas iespējām jeb «nullēm», kas patērētājiem var likt domāt, ka mobilo sakaru pakalpojumi ir gandrīz vai pavisam par velti. Tomēr pārsvarā 0 tarifi tiek piedāvāti sarunām savā tīklā. Tādēļ tarifs uz citu operatoru tīkliem un piedāvājums kopumā ir būtiskāks nekā reklāmās solītā «nulle», norāda uzņēmuma pārstāvis.
Viņš uzsver, ka tieši tāpēc Amigo aicina mobilo sakaru lietotājus izvērtēt savus zvanīšanas paradumus, lai varētu prognozēt savus ikmēneša tēriņus, nevis pakļauties «nulles» radītajam izdevīguma iespaidam. Uzsāktās akcijas merķis ir aicināt lietotājus izvērtēt piedāvājumus kopumā, un operatora izvēlē neietekmēties no stāstiem par nulles tarifiem, kā arī inforēt par reālo situāciju un piedāvājumu tirgū, dodot izvēles iespējas. Amigo aicina mobilo sakaru lietotājus rūpīgi pārdomāt operatora izvēli, balstoties uz reāliem faktiem, piemēram mobilo sakaru operatora vidējo ieņēmumu uz vienu lietotāju.
Biznesa ziņu portāls BNN jau vēstīja, ka mobilo sakaru operators Bite Latvija vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā ar lūgumu izvērtēt Amigo reklāmas.
Interesanta cīņa izskatās – vismaz kaut kas notiek. Nav viedoklis par Biti, bet nuļļu mārketings tiešām krīt uz nerva dažbrīd.
Ko citu darīt, ja dārgākā priekšapmaksas karte – uzbrukt konkurentiem ar apšaubāmiem faktiem. :/