Amerikas Savienoto valstu reklāmas tirgus šī gada pirmajā pusē pieaudzis par 5.7%, salīdzinot ar tādu pašu laika posmu pērn, sasniedzot 63.57 miljardus dolāru.
Televīzijas reklāmu apjoms pieaudzis par 10%, sasniedzot 32.3 miljardus dolāru, liecina aģentūras Kantar Media dati.
Pieaugums televīzijas reklāmu segmentā galvenokārt tiek skaidrots ar to, ka savus reklāmas budžetus par 25% jeb 6.6 miljardiem dolāru palielinājušas automašīnu ražotājkompānijas, kā arī televīzijā biežāk reklamējušies politiķi.
Reklāmas tirgus radio pieaudzis par 16.6% līdz 891 miljonam dolāru. Savukārt drukāto izdevumu reklāmas tirgus sarucis par 3% līdz 1.2 miljardiem dolāru.
Pērn reklāmas izdevumi ASV sasniedza 125 miljardus dolāru, sarūkot par 12.3%, salīdzinot ar 2008. gadu.