Jaunuzņēmumu Funderful, kas piegādā universitāšu pilsētiņām mākslīgajā intelektā balstītus komunikācijas rīkus, iegādājies Amerikas Savienoto Valstu (ASV) tirgus līderis ziedojumu piesaistē universitātēm un nevalstiskajām organizācijām – Ruffalo Noel Levitz (RNL), informē Funderful pārstāvji.
Četru gadu laikā universitātēm caur Funderful ir saziedoti vairāk nekā četri miljoni ASV dolāru. To skaitā ir sadarbība ar prestižajām Oksfordas koledžām, Kembridžas koledžu, Bērklijas un Džordžtaunas Universitātēm, Londonas Biznesa skolu un ASV militāro Vestpointas akadēmiju.
«Radīt mākslīgā intelekta risinājumu universitātēm un līdz ar to mainīt ASV tirgu gan man, gan manai komandai ir bijis viens no lieliskākajiem piedzīvojumiem dzīvē. Tā ir ļoti laba sajūta, apzināties, ka mūsu risinājums ir palīdzējis piesaistīt universitātēm miljoniem dolāru lielus ziedojumus. Apvienojoties ar RNL, Funderful palīdzēs attīstīt ASV universitātes un piesaistīt jaunus studentus,» teic Funderful dibinātājs un vadītājs Raimonds Kulbergs.
«Funderful pievienošanās plašajam RNL viskanālu (omnichannel) pakalpojumu portfelim būs milzu ieguvums tām universitātēm un koledžām, kuras RNL apkalpo ASV. Tas modernizēs komunikāciju starp universitātes personālu un gan topošajiem, gan esošajiem studentiem, kā arī absolventiem un ziedotājiem. Mūsu čatbotu, ko esam nosaukušu AL par godu RNL dibinātājam Alam Rufalo (Al Ruffalo), ļaus institūcijām komunicēt ar saviem klientiem divdesmit četras stundas diennaktī, kas nav iespējams strādājot tikai apkalpošanas speciālistiem,» stāsta RNL produktu stratēģijas vecākais viceprezidents Džošs Robertsons (Josh Robertson).
Kamēr noslēgsies integrācijas process, Kulbergs paliks uzņēmumā kā padomdevējs. RNL uzskata par lielu priekšrocību paturēt esošo komandu un plāno attīstīt produktu strādājot no Rīgas, vēstīts uzņēmuma paziņojumā.
2014.gadā dibinātais Latvijas startups Funderful ievieš mākslīgajā intelektā balstītus komunikācijas risinājumus universitātēs un koledžās, lai palielinātu komunikācijas apjomu starp universitāšu personālu un studentiem, un ziedotājiem. Jaunuzņēmumā strādā pieci darbinieki un ar platformas palīdzību ASV universitātēm ir noziedoti vairāk nekā četri miljoni ASV dolāru. Risinājuma pamatā ir mākslīgais intelekts un dabiskās valodas apstrādes tehnoloģijas. Virtuālie asistenti tiek apmācīti un integrēti dažādās ziņojumapmaiņas programmās, piemēram, Facebook Messenger, īsziņu lietotnēs, tiešsaistes tērzētavās.
RNL ir ASV tirgus līderis studējošo piesaistē universitātēm un ziedojumu kampaņu izstrādē. Uzņēmums izmanto analītiskos datus un personalizētus iesaistes mehānismus digitālajā vidē, lai nodošinātu savus pakalpojumus vairāk nekā 1 900 koledžām, universitātēm un bezpeļņas organizācijām.