Starptautiskās lidostas Rīga jauno pasažieru termināli varētu celt pati lidosta, intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam Labrīt, Latvija! norādījis satiksmes ministrs Uldis Augulis.
Mēs ar lidostu to izrunājām, es uzdevu sagatavot informāciju, un mēs turpināsim par to runāt. Uzskatu, ka iespējams piesaistīt investīcijas pašai lidostai. Pie šīs pasažieru plūsmas, lidosta kļūst par mazu, tai ir jāpaplašinās, lai var piesaistīt vairāk tūristu un braucēju, sacījis ministrs.
Viņaprāt, divām kompānijām – lidostai un aBaltiirc ar vienu kapitālu jāmāk tikt galā, panākot kaut vai mierizlīgumu, lai ne vienai, ne otrai kompānijai no tā nerastos zaudējumi.
Tāpat Augulis uzsvēris, ka varētu tikt samazināti pasažieru pārvadājumi pa dzelzceļu ar dīzeļvilcieniem. Finansējuma apjoms, kas apstiprināts bāzes skaitļos, ir līdzvērtīgs šī gada apmēram, taču ir jādomā, kā nodrošināt pārvadājumus pa dzelzceļu.
Infrastruktūra mums jāuztur un jāattīsta, ja gribam nodrošināt iespējami vairāk kravu pārvadājumus pa dzelzceļu. Ir jādomā, pie kā paliksim – vai vedīsim pa dzelzceļu dīzeļvilcienu ar trīs vagoniem, kas īsti ekonomiski nav, jo ekonomiskais izdevīgums sākas no deviņiem vagoniem. Taču tad jādomā, kā nodrošināsim pasažieru pārvadājumus ar autotransportu, teicis Augulis.