Bez mērīšanas: Zara īpašnieka apģērbu tirdzniecībai internetā 95% lēciens

Zara veikals Ņujorkā

Viens no pasaulē lielākajiem apģērbu mazumtirgotājiem Inditex, kam pieder Zara veikalu tīkls, aprīlī novērojis interneta tirdzniecības apjoma kāpumu par 95%, vēsta britu raidorganizācija BBC.

Spāņu lieluzņēmums, kam pieder arī zīmoli Bershka un Pull & Bear, trešdien, 10.jūnijā, norādījis, ka sagaida, ka pircēju paradumu maiņa no iepirkšanās klātienē uz apģērbu iegādi interneta veikalos saglabāsies arī pēc pandēmijas.

Pērn, 2019.gadā, tiešsaistes tirdzniecība veidojusi 14% no Inditex kopējā pārdošanas apjoma. Uzņēmums prognozē, ka prognozē, ka 2022.gadā tā aizņems 25% no kopējā tirdzniecības apjoma.

Pirmie ceturkšņa zaudējumi uzņēmuma vēsturē

Apģērbu mazumtirgotājs aplēsis, ka 2020.gada pirmajā ceturksnī tas piedzīvojis zaudējumus 409 miljonu eiro apmērā. Tirdzniecības apjoms bijis 3,3 miljardi eiro, kas pēc Inditex līdzšinējiem finanšu rādītājiem ir bijis mazs. 2019.gada pirmajā ceturksnī tirdzniecības uzņēmuma tirdzniecības apjoms bija 5,9 miljardi eiro, vēsta BBC.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas