Alus ražotājs Carlsberg Grupa plāno veikt vērienīgas zīmola izmaiņas visā pasaulē, tai skaitā, Latvijā, kur jaunajā mārketinga kampaņā investēti vairāk nekā 100 tūkstoši eiro. Šādi uzņēmums iecerējis divkāršot iņēmumus un tirgus daļu pasaulē, bet Latvijā to trīskāršot.
Kā biznesa ziņu portālam BNN.LV norādījis «Aldaris» Carlsberg grupas izpilddirektorss Tomass Panteli, šobrīd Carlsberg zīmols aizņem 0,5% tirgus daļas Latvijā, kas, ņemot vērā Latvijas alus tirgus specifiku, kur 90% tirgus daļas ir vietējā alus rīcībā un 10% starptautiskā, ir vērā ņemama pozīcija. Vienlaikus uzņēmums saskata potenciālu palielināt Carlsberg popularitāti, tieši tāpēc četru gadu laikā ieplānots tirgus daļu trīskāršot.
Jaunākais uzņēmuma mērķis ir padarīt Carlsberg par kulta zīmolu, kādi pasaulē ir Coca Cola, Nike un Apple.
Arī visos pārējos 140 tirgos uzņēmums plāno ievest vienotu zīmola maiņu, devīzē uzsverot cilvēku spēju būt drosmīgam un savu drosmi apbalvot ar Carlsberg alu. Tā par jauno zīmola saukli kļuvis «That Calls for a Carlsberg» jeb «Pelnīti Carlsberg».
Nemainīga vērtība paliek futbols. «Ja Dinamo Rīgas spēles tradicionālais alus ir Aldaris, tad futbola laikā tas ir Carlsberg,» komentējot konkurenci un dažādu auditoriju, norāda Panteli.
Kaut gan Carlsberg auditorija līdz šim bijusi – trīsdesmit un vairāk gadus veci vīrieši –, šobrīd kompānija vēlas palielināt auditorijas vecumu un iekļaut tajā arī divdesmitgadīgus jauniešus. Zīmola popularizēšanai uzsākata arī atpūtas zonas izvede pagaidām divos tirdzniecības centros – Spicē un Alfā – cenšoties iepirkšanos vīriešiem padarīt baudāmāku.
Pašlaik pasaules tirgū Carlsberg ir ceturtajā vietā, un tā lielākais konkurents ir Heineken (trešā vieta). Pirmā vietā atrodas beļģu uzņēmums Anheuser Bush/In-Bev, kas ražo tādus alus kā Budweiser, Becks un Stella Artois, bet otrajā Dienvidāfrikas SAB Miller ar tādiem zīmoliem kā Miller, Castle Lager, Grolsch un Bavaria.
Ja grib trīskāršot ienākumus, tad jau samazinās cenu, nez ko par šādu paziņojumu saka pārēji alus izstrādājuma ražotāji.