Cido Grupa 2010.gada neto darbības rezultātu veido zaudējumi 1,24 miljonu latu apmērā. Galvenokārt uzņēmuma zaudējumus noteica nekustamo īpašumu uzskaites vērtības samazināšana par 0,4 miljoniem latu, kā arī aprēķinātais pamatlīdzekļu nolietojums 1,95 miljonu latu apmērā.
Uzņēmuma apgrozījums, salīdzinot ar 2009. gadu, pieaudzis par 0,7%. «Tas ir vērtējams kā ļoti labs rezultāts, ņemot vērā kopējā pārtikas preču mazumtirdzniecības apgrozījuma samazināšanos valstī par 6,4%,» skaidro Cido Grupa ģenerāldirektors Marijus Kirstukas.
Kopumā uzņēmuma pērn realizēto dzērienu apjoms, salīdzinot ar 2009.gadu, ir palielinājies par 5,5%. Savukārt vislielākais realizācijas apjoma pieaugums sasniegts alus segmentā – par 30%. Tādējādi no kopējā Cido Grupa produktu portfeļa alum pērn sasniegts vislielākais pieaugums, kas ļāvis palielināt arī produktu tirgus daļu.
Zīmola Lāčplēsis pārdošanas apjoma pieaugums pērn bijis 30%, savukārt Līvu alus pārdošanas apjoms pieaudzis pat vairāk nekā par 100% , attiecīgi sasniedzot 6,5% (Lāčplēsis) un 9% (Līvu) tirgus daļas. Kopā Cido Grupa realizētā alus tirgus daļa sasniedza 19%.