AS Diena pārdošana ir darījums, kuram ir maza saistība ar mediju biznesu, aģentūrai LETA sacīja mediju eksperte, Rīgas Stradiņa universitātes Komunikācijas fakultātes Žurnālistikas studiju programmas vadītāja Anda Rožukalne.
«Pastāv liels risks, ka Diena zaudēs savu uzticamības statusu,» prognozēja eksperte, minot savus novērojumus, ka jaunā uzņēmuma kotrolpaketes īpašnieka Viestura Koziola citātos tiek atkārtotas tās pašas frāzes, kuras pauduši iepriekšējie vadītāji un kādas atrodamas viena politiskā spēka politiskās kampaņas vēstījumā.
Lai arī Rožukalne atzina, ka nav daudz tādu lasītāju, kuri pievērš uzmanību mediju īpašniekam un līdz ar to avotam, kas piedāvā informāciju, tomēr, viņas vērtējumā, daudz lielākā mērā lasītājus ietekmē laikraksta piedāvātā informācija, kura patlaban redakcijā valdošās nelabvēlīgās situācijas dēļ nevar būt kvalitatīva.
Viņa norādīja, ka jau patlaban laikraksta saturs ir viduvējs, haotisks un tajā vērojams apjukums. Turklāt Diena par propagandas līdzekli kļūstot nevis primitīvā veidā, bet gan izslēdzot no satura noteiktas tēmas, autorus un informācijas avotus.
«Ir pamats domāt, ka kāda ļoti nozīmīga temata, kas ir visai sabiedrībai svarīgs, tur vienkārši nebūs. Argumentu, kāpēc lasīt tieši šo avīzi, kļūst aizvien mazāk,» secināja Rožukalne.
Viņa pievienojās prognozēm, ka laikraksts Diena var pazust no Latvijas masu mediju vidus. «Ja gada vidū bija cerība, ka Diena turpinās pastāvēt, tad šobrīd absolūti nav nekāda pamata par to domāt. Jautājums ir vienīgi par laiku – cik ilgā laikā tas notiks un ar kādām metodēm,» sacīja Rožukalne.
BNN jau ziņoja, ka AS Diena 51% akciju nopircis pazīstamais uzņēmējs Viesturs Koziols, šodien tika paziņots preses konferencē.