Latvijas sadzīves elektropreču kopējais tirgus 2011.gadā, salīdzinot ar 2010.gadu, ir audzis par 13%. Turklāt, pērnā gada pēdējā ceturksnī pārsniegts augstākais apgrozījuma punkts (47,5 milj. latu 2008. gadā), sasniedzot 51,7 milj. latu apgrozījumu.
Tā vēsta GfK Latvijas elektrotehnikas tirgus apskats.
Pērnā gada tirgus izaugsmi, galvenokārt, virzīja informācijas tehnoloģiju preču pārdošanas apjomu pieaugums par 43,93%, salīdzinot ar 2010. gadu. Turpretī tradicionāli dinamiskajā telekomunikāciju segmentā pagājušajā gadā vērojums 25,07% kritums, salīdzinot ar 2010. gadu.
Mazās sadzīves tehnikas (putekļusūcēji, gludekļi, skūšanās ierīces, epilātori, kafijas aparāti) tirgus segmentā 2011. gadā vērojama mērena izaugsme, tomēr 2010. gada rezultātus sasniegt nav izdevies. 2011. gads tiek noslēgts ar kritumu gandrīz 1% apmērā.
Fotokameru segmentā pērnajā gadā vērojams 18% pieaugums. Dinamiskā izaugsme notikusi, pateicoties spoguļkameru pārdošanas pieaugumam 50% apmērā. Savukārt pārdoto vienību skaits ir pieaudzis par 44%.
Lielās sadzīves tehnikas (veļas mašīnas, ledusskapji, plītis, virsmas, trauku mazgājamās mašīnas, mikroviļņu krāsnis) tirgus pārdošanas apjomi 2011. gadā pieauga par gandrīz 13%, un kopējā lielās sadzīves tehnikas tirgus vērtība sasniedza 6,2 milj.
Ref: 103.000.103.678