Facebook atzīst, ka nolīdzis firmu, lai izplatītu Google «sliktos darbus»

Sociālo tīklu gigants Facebook atzinis, ka nolīdzis sabiedrisko attiecību aģentūru, lai medijos izplatītu negatīvus stāstus par konkurentu Google. Uzņēmums gan noliedzis, ka tā būtu apmelošanas kampaņa, piebilstot, ka lietas bija nepieciešams kārtot savādāk.

Masu medijus pāršalkusi ziņa, ka Facebook nolīdzis vienu no ievērojamākajām aģentūrām – Burson-Marsteller – lai izplatītu vairākus negatīvus stāstus par Google jauno pakalpojumu Social Circles.

«Nekāda apmelošanas kampaņa netika ne veikta, ne paredzēta,» The Inquirer sacījis Facebook pārstāvis. «Tā vietā, mēs vēlējāmies, lai cilvēki no malas apstiprinātu to, ka cilvēki neatbalsta informācijas ievākšanu no viņu Facebook lietotāju profiliem vai citiem sociāliem portāliem, lai iekļautu informāciju pakalpojumā Google Social Circles. Tieši tāpat to neatbalsta arī Facebook. Mēs iedrošinājām Burson-Marsteller pievērst uzmanību šiem jautājumiem, izmantojot publiski pieejamo informāciju, kas varētu būt pieejama ikvienam medijam vai analītiķim. Šie jautājumi ir svarīgi un mums vajadzētu būt par tiem informētiem,» sacījis Facebook pārstāvis.

«Jūs varat uzspiest uz Google linku brīdī, kamēr Jūsu Google profils ir aktīvs, un izvērtēt, vai apstiprināt šāda veida informācijas datu bāzi. Vienlaikus arī tie cilvēki, kuriem nav Google profils, ir iekļauti sarakstos, taču viņiem nav iespējas tos apskatīt vai kontrolēt,» skaidro Facebook.

Portāla pārstāvji norādījuši, ka nevēlējās saistīt savu zīmolu ar sabiedrisko aģentūru, jo vēlējušies, lai cilvēki spriestu par šāda veida īpatnībām paši, nevis uzskatīti to par cīņu starp Facebook un Google.

 

 

Saistītie raksti

2 KOMENTĀRI

  1. Google šo visu pasniedz, kā apmelnošanas kampaņu, lai nomelnotu facebook, jo reālā situācija tik tiešām ir tāda, kā to pasniedz facebook. Pats tiko pārliecinājos par citāta – “Jūs varat uzspiest uz Google linku brīdī, kamēr Jūsu Google profils ir aktīvs, un izvērtēt, vai apstiprināt šāda veida informācijas datu bāzi. Vienlaikus arī tie cilvēki, kuriem nav Google profils, ir iekļauti sarakstos, taču viņiem nav iespējas tos apskatīt vai kontrolēt” – patiesību. Un nez, vai Googlei vajadzēja “lekties” ar Burson-Marsteller, jo šī kompānija, ja paskatās uz tās klientiem, tik tiešām liekas ievērojama.

  2. Lūgtum jums interneta datu drošība, jo lielāki šie milži aug, jo neaizsargātāki ir to lietotāji un šajā gadījumā – arī nelietotāji.

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas