Facebook dibinātājs un izpilddirektors Marks Cukerbergs (Mark Zuckerberg) nācis klajā ar atvainošanos par sakaru traucējumiem, ko 3,5 miljardiem sociālo mediju lietotāju radījuši vairākas stundas ilgi sakaru pārrāvumi, vēsta britu raidorganizācija BBC.
Pirmdienas, 4.oktobra, pievakarē uz nepilnām sešām stundām nebija pieejami sociālie mediji Facebook un Instagram, kā arī ziņapmaiņas pakalpojumi Messenger un WhatsApp, kas pieder amerikāņu uzņēmumam Facebook, Inc.
Pakalpojumu darbība tika atjaunota ap pusnakti, un uzņēmums pavēstīja, ka pakalpojumu pārrāvumā vainojama tehniska kļūme, kļūdaina datorsistēmu konfigurācijas maiņa. Tā ietekmējusi ne tikai publisko tīmekļa vietņu un mobilo lietojumprogrammu darbību, bet arī Facebook, Inc iekšējo datorsistēmu darbību, ieskaitot iekšējo e-pasta sistēmu un darbinieku caurlaides.
Lasiet arī: Brisele rosina vienādas lādētāja ligzdas prasību visu firmu tālruņiem un planšetēm
Uzņēmums paziņojis, ka «nav pierādījumu, ka būtu kompromitēti lietotāju dati»
Naktī uz otrdienu, 5.oktobrī, Zukerbergs savā Facebook profilā rakstījis: «Atkal sāk darboties Facebook, Instagram, WhatsApp un Messenger. Atvainojos par šodienas traucējumiem. Es zinu, cik ļoti Jūs paļaujaties uz mūsu pakalpojumiem, lai būtu kontaktā ar cilvēkiem, kuri jums rūp.» Uzņēmuma akciju vērtības krituma dēļ, vērtības lejupslīdes zemākajā punktā pats Cukerbergs bija zaudējis sešus miljardus ASV dolāru (5,2 miljardus eiro), vēsta BBC.