Facebook mātesuzņēmums nomaina nosaukumu

ASV sociālo tīklu uzņēmums Facebook, Inc. nomainījis savu nosaukumu uz Meta, Inc.. Uzņēmuma vadība vēlas paplašināt tā darbības jomu virtuālās realitātes virzienā un apvienot visus tā piedāvātos pakalpojumus vienā zīmolā, vēsta britu raidorganizācija BBC.

Par nosaukuma maiņu uzņēmums paziņojis ceturtdien, 28.oktobrī, ar mērķi zem viena nosaukuma apvienot ne tikai pasaulē populārāko sociālo tīklu, bet arī tam piedarošās mobilās lietotnes Instagram, WhatsApp un virtuālās realitātes ierīču zīmolu Oculus. Uzņēmuma izpilddirektors Marks Cukerbergs (Mark Zuckerberg) skaidrojis: «Ar laiku, es ceru, mēs tiksim uztverti kā visaptverošs virtuālās pasaules uzņēmums, un es vēlos noenkurot mūsu darbu un identitāti tajā, uz ko mēs attīstāmies.»

Lasiet arī: Facebook šogad nopelnījis deviņus miljardus ASV dolāru

«Ir laiks pieņemt jaunu uzņēmuma zīmolu, lai tajā ietveru visu, ko mēs darām, atainotu, kas mēs esam un ko mēs ceram uzcelt,» skaidrojis 37 gadus vecais Cukerbergs, kurš kopā ar studiju biedriem izveidoja sociālo mediju Facebook 2004.gadā.

Sociālā medija simbola – pacelta īkšķa – vietā, uzņēmuma logotips nomainīts uz stilizētu bezgalības zīmi, saglabājot Facebook raksturīgos zilos toņus. Ņujorkas Nasdaq fondu biržā kotētā uzņēmuma nosaukuma maiņa gan neietekmēs tā pakalpojumu un meitasuzņēmumu nosaukumus, tādēļ sociālā medija nosaukums paliks līdzšinējais un nemainīsies arī nosaukumi pakalpojumiem Instagram un Whatsapp, vēsta BBC.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas