Sociālais tīkls Facebook no otrdienas, 26. aprīļa testa režīmā nodrošina Deals kolektīvo atlaižu pakalpojumus.
Šāds pakalpojums būs pieejams piecās Amerikas Savienoto valstu pilsētās – Ostinā, Atlantā, Dallasā, San Diego un San Francisko, raksta The New York Times.
Deals tiek pozicionēts kā alternatīva tādiem populāriem atlaižu pakalpojumu sniedzējiem kā Groupon un Living Social. Facebook cer, ka Deals pārspēs konkurentus, jo savā veidā tiks reklamēts sociālajā tīklā, lietotājiem uzzinot, kādus pirkumus veikuši viņu draugi.
Turklāt Facebook lietotājiem būs izdevīgi šim piedāvājumam piesaistīt draugus.
Ar vairāk nekā 500 miljoniem reģistrētu lietotāju Facebook ir lielākais sociālais tīkls pasaulē.
Posts like this brighten up my day. Thanks for tainkg the time.