Latvijas lidsabiedrība airBaltic 2017.gadā pārvadājusi vairāk nekā 900 000 tranzīta pasažieru, no kuriem tikai 1,08% nav paspējuši laikā uz nākamo reisu dažādu apstākļu, tostarp Eiropas lidostās notikušo streiku un laikapstākļu dēļ, BNN vēsta uzņēmumā.
airBaltic viceprezidente klientu apkalpošanas un virszemes operāciju jautājumos Laura Vecvanaga-Puķīte norāda: «Mēs vienmēr meklējam iespējas, kā attīstīt mūsu pakalpojumus. 2017. gadā airBaltic sāka īstenot no astes līdz astei jeb tail to tail iniciatīvu, kas palīdzējusi uzlabot pakalpojumu kvalitāti airBaltic tranzīta pasažieriem. Tagad mūsu tranzīta pasažierus ar īsu pārsēšanās laiku līdz nākamā reisa izlidošanai pavada pārstāvis, tādējādi padarot pārsēšanos ātrāku un patīkamāku.»
BNN jau ziņoja, ka 2018.gada 3.janvārī tika ziņots, ka OAG analītiķi, kuri apkopojuši un analizējuši punktualitātes rādītājus par vairāk nekā 50 miljoniem reisu, atzinuši Latvijas lidsabiedrību airBaltic par punktuālāko aviosabiedrību pasaulē 2017.gadā. airBaltic globālo punktualitātes rādītāju sarakstu augšgalā atradusies pēdējos četrus gadus.
Ref:224.000.103.3428