Danske Bank klientu apkalpošanu Baltijas valstīs pārtrauks pakāpeniski

Baltijā Danske Bank koncentrēsies tikai un vienīgi uz atbalsta sniegšanu Ziemeļvalstu klientu meitasuzņēmumiem, kā arī globālajām korporācijām ar nozīmīgu biznesa daļu Ziemeļvalstīs. Iziešana no vietējo uzņēmumu, kā arī privātpersonu apkalpošanas tiks īstenota pakāpeniskas apjomu samazināšanas ceļā, informē Danske Bank filiāles Latvijā Komunikācijas nodaļas vadītājas pienākumu izpildītāja Zane Strade.

Strade atzīmē: «Tas nozīmē, ka Danske Bank pārtrauks kontu atvēršanu jauniem vietējiem klientiem, bet esošie vietējie klienti tiks apkalpoti atbilstoši esošajām saistībām un līgumiem. Tādējādi, visi noslēgtie kredītu un depozītu, kā arī citi pakalpojumu līgumi paliks spēkā atbilstoši to nosacījumiem. Arī esošie ikdienas pakalpojumi tiks nodrošināti līdz turpmākam paziņojumam.»

Taču vienlaikus jāpiebilst, ka banka nepaplašinās sadarbību ar šiem klientiem, neizsniegs jaunus kredītus un neslēgs jaunus pakalpojumu līgumus.

«Lēmums ir stratēģisks, un tas ir balstīts mūsu ambīcijās koncentrēties uz Ziemeļvalstu reģiona klientiem. Tāpēc mēs turpinām atbilstoši pielāgot arī savu darbību Baltijas valstīs. Šādi mēs saviem Ziemeļvalstu klientiem varam sniegt vislielāko pievienoto vērtību, piedāvājot savu ekspertīzi, globālos pakalpojumus un risinājumus,» norāda Frederiks Bjorns (Frederik Bjørn), Danske Bank vecākais vadošais viceprezidents, Starptautisko biznesa klientu apkalpošanas vadītājs.

Strade uzsver: «No šī brīža Danske Bank Baltijas valstīs vairs nepaziņos savus individuālos finanšu rezultātus. Baltijas filiāļu finanšu sniegums tiks atspoguļots konsolidētā veidā Grupas finanšu pārskatos.»

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas