DPD Latvija (Dynamic Parcel Distribution) apgrozījums 2016.gadā pieaudzis par 6,9%, salīdzinot ar 2015.gadu. Kopējais piegādāto paku apjoms pērn palielinājies par 5,4%, sasniedzot 2,3 miljonus.
Sūtījumu piegādātāju uzņēmuma DPD Latvija valdes priekšsēdētājs Ainārs Gilis 2016.gadu vērtē kā pozitīvu: «Aizvadītais gads vērtējams kā pozitīvs, un galvenokārt to nodrošināja e-komercijas izaugsme Latvijā un Eiropā, ko apliecina arī ienākošo sūtījumu apjoma kāpums. Savukārt DPD mātes uzņēmuma GeoPost ieņēmumi pērn sasniedza 6,2 miljardus eiro, kas ir par 8,6% vairāk nekā gadu iepriekš.»
Paralēli jau esošajiem sūtījumu piegādes risinājumiem uzņēmumiem un privātpersonām DPD aizvadītajā gadā spēcināja savas pozīcijas tradicionālo pasta pakalpojumu segmentā, norāda uzņēmuma pārstāvji.
Vienotā Baltijas Pickup tīkla paplašināšanā pērn ieguldīti vairāk nekā 1,5 miljoni eiro. Papildus tīklā esošajiem, vairāk nekā 275 Paku Bode punktiem, lielākajās pilsētās uzstādīti 45 Paku Skapis punkti jeb automatizētie paku termināli.
«Pašlaik aktīvi strādājam pie tālākas attīstības, kuras ietvaros klientiem piedāvājam iespēju veikt piegādes uz Pickup punktiem Eiropā. Šobrīd jau nodrošinām pārrobežu sūtījumus uz Pickup punktiem Beļģijā, Nīderlandē, Luksemburgā, Vācijā, Anglijā, Francijā, Spānijā, Portugālē, Šveicē, un, protams, arī Lietuvā un Igaunijā. Kopējais Pickup punktu skaits Eiropā ir 28 tūkstoši, un tas ir reģionā plašākais šāda veida piegādes tīkls, kas attīstās un paplašinās katru gadu,» uzsver DPD Latvija pārdošanas un mārketinga vadītājs Jānis Grants.
Kopumā pagājušajā gadā DPD visā pasaulē piegādājis 1,1 miljardu paku. Viens no GeoPost mērķiem ir spēcināt savu klātbūtni Krievijā, jo 2016.gada decembrī uzņēmums pieprasīja Krievijas konkurences uzraudzības iestādei atļauju DPD Krievija un SPSR Express apvienoties.
Ref: 225.000.103.117