Ar 2015.gada ceturtā ceturkšņa finanšu rezultātiem klājā nācis sociālais tīkls Facebook – tie liecina, ka uzņēmums spējis ievērojami palielināt ieņēmumus periodā, kad, piemēram, datortehnoloģiju ražotājs Apple spējis nodrošināt niecīgu tirdzniecības apjoma pieaugumu.
Euronews vēsta, ka sociālā tīkla ieņēmumi pērnā gadā pēdējos trijos mēnešos sasnieguši 5,8 miljardus ASV dolāru, salīdzinot ar 2014.gada ceturtajā ceturksnī ieņemtajiem 3,9 miljardiem dolāru.
Kāpumu amerikāņu uzņēmums skaidro ar negaidīti lieliem ienākumiem no reklāmām, kas tiek rādītas sociālā tīkla mobilajā lietojumprogrammā.
Labi veicies arī Facebook piederošajai vietnei Instagram, kura pērn pārsniegusi 400 miljonu lietotāju slieksni un sākusi tirgot reklāmas laukumus.
Ref: 111.111.102.3164