Pasaulē populārākais sociālais tīkls Facebook brīdinājis savus akcionārus, ka drīzumā būtiski palēnināsies tā reklāmas ienākumu izaugsmes temps, jo uzņēmums cenšas nepieļaut, ka reklāmu apjoms atgrūž lietotājus.
Amerikāņu uzņēmuma finanšu direktors Deivids Vēners (David Wehner) norādījis, ir sava robeža tam, cik daudz reklāmu izvieto uz sociālā tīkla lietotāju laika joslas. Paziņojums licis Facebook akciju vērtībai sarukt par septiņiem procentiem, ziņo BBC.
Uzņēmums aplēsis, ka laika posmā no jūlija līdz septembrim tas nopelnījis 2,16 miljardus eiro, kas salīdzinājumā ar šo pašu periodu 2015.gadā ir kāpums par 166%. Lielākā daļa Facebook ieņēmumu nāk no reklāmu izvietošanas, no kurām 84% lietotājiem tiek rādītas sociālā tīkla mobilajā versijā.
Šobrīd savās mobilajās datorierīcēs sociālo tīklu ik dienas apmeklē 1,1 miljards cilvēku, bet pirms gada šis skaits bija ap 894 miljoniem lietotāju.
Ref: 111.111.103.4222