Facebook vadība paziņojusi, ka tā ierobežos reklāmu bloķēšanas programmu darbību tā, lai sociālā tīkla lietotāji nevarētu izvairīties reklāmu skatīšanās.
Tīmekļa pārlūkprogrammu papildinājumi un programmas, kas nepieļauj reklāmu rādīšanu, ierobežo peļņas iespējas no reklāmu izvietošanas un, kā vēsta BBC, pasaulē ap 200 miljoniem cilvēku savos datoros lieto šādu programmatūru.
Lai arī reklāmu bloķēšanas rīki mobilajās datorierīcēs parasti nedarbojas, Facebook, kas 2016.gada otrajā ceturksnī no reklāmu izvietošanas guvis ieņēmumus 5,6 miljardu eiro apmērā, paziņojis par ieceri neļaut klēpjdatoru un stacionāro datoru lietotājiem izvairīties no reklāmām.
«Tā kā paši piedāvāsim cilvēkiem iespējām bagātākus [reklāmu] atlases rīkus, tā arī sāksim rādīt reklāmas Facebook datoru versijā tiem cilvēkiem, kuri šobrīd lieto reklāmu bloķēšanas programmatūru,» norādījis sociālā tīkla reklāmas daļas vadītāja vietnieks Endrjū Bosvorts (Andrew Bosworth).
Ref: 111.111.103.3967