Amerikāņu interneta uzņēmums Google 11.maijā paziņojis, ka no jūlija pārtrauks izvietot ātro kredītu sniedzēju reklāmas, raksturojot nozari, kā maldinošu un kaitējošu.
Ziņu aģentūra AP vēsta un vērtē, ka interneta pakalpojumu uzņēmums ar šo lēmumu varētu ātro kredītu iegrožošanā panākt vismaz tikpat daudz, cik politiski lēmumi, jo ātrie aizņēmumi bieži sākas, cilvēkam spiedīgā situācijā tīmeklī meklējot veidus, kā savilkt galus vai segt neparedzētus izdevumus.
Plānots, ka, sākot no 13.jūlija, Google pārtrauks izvietot reklāmas par aizdevumiem, kuri jāatmaksā ātrāk kā 60 dienās vai kuru procentu likme ir 36% vai augstāka. Uzņēmums jau iepriekš ir atteicies izvietot tādu preču reklāmas, kā ieroči, sprāgstvielas, tabakas izstrādājumi un viltota produkcija.
«Ceram, ka informāciju par maldinošiem vai kaitīgiem produktiem saņems mazāk cilvēku,» tā uzņēmuma emuārā lēmumu komentējis Google starptautiskās produktu politikas daļas vadītājs Deivids Grafs (David Graff).
Ref: 111.111.103.3487