Huawei pērn piegādājis 108 miljonus viedtālruņu

Aizvadītājā gadā uzņēmuma Huawei Consumer Business Group ienākumi pārsnieguši 20 miljardus ASV dolāru (18,4 miljardus eiro), kas ir 70% pieaugums salīdzinot ar 2014.gadu. Huawei 2015.gadā visā pasaulē piegādājuši 108 miljonus viedtālruņu, jeb par 44% vairāk nekā 2014.gadā, kļūstot par pirmo Ķīnas kompāniju, kas pārsnieguši 100 miljonu saražotu viedtālruņu apjomu.

2015.gadā, piegādājot 108 miljonus viedtālruņu, kompānija ir nostiprinājusi savas pozīcijas TOP 3 viedtālruņu ražotāju vidū. Huawei ir arī pārdotākais zīmols Ķīnā kopš 2015.gada marta, piedāvājot pircējiem tādus kompānijas flagmaņus kā P8 un Mate S. Pēc izrāviena Ķīnas tirgū, kompānija piedzīvoja panākumus arī globālajā tirgū. Rietumeiropā Huawei tirgus daļa (telefoni cenu grupā no 400 līdz 500 eiro) palielinājās par 60%. Kompānija arī iekļuva TOP3 pārdotāko zīmolu topos Spānijā, Itālijā, Beļģijā, Šveicē, Portugālē un vairākās citās valstīs. Uz Ziemeļeiropu kompānija piegādāja 3,46 miljonus viedtālruņu jeb par 114% vairāk nekā 2014.gadā, portālu BNN informē ražotājs.

Kompānijai pieder 16 laboratorijas dažādās pasaules valstīs, tai skaitā Ķīnā, Vācijā, Zviedrijā, Krievijā un Indijā. 2014.gadā Huawei investēja 14,2% peļņas izpētes un attīstības veicināšanā, radot 76 687 patentus no kuriem 18 000 tiek izmantoti Huawei ierīcēs. Piemēram, trīs gadu laikā Huawei ieguldīja 98 miljonus dolāru, lai radītu pirmo Huawei ISP, ko izmanto Mate 8 viedtālrunī. Jaunā ierīce palīdz uzņemt fokusētākas un asākas fotogrāfijas. Arī Mate S iestrādātā Force Touch tehnoloģija lauza stereotipu par skārienjutīgo ekrānu kā divdimensionālu lielumu. Vēl viens Huawei jaunums bija pirkstu nospieduma Fingerprint 2.0 tehnoloģija, kurā palielināts nospieduma atpazīšanas ātrums par 100%.

Consumer Electronics Show 2016, ASV, Lasvegasā, Huawei paziņojis par sadarbību ar vairākiem pasaules vadošajiem zīmoliem. Viena no tām ir Huawei sadarbība ar Swarovski, jaunā Huawei Watch Jewel, pasaulē pirmā viedpulksteņa sievietēm, radīšanā. Jaunajā Huawei Watch ciparnīcā iestrādāti 68 Swarovski Zirconia akmeņi un pulksteņa siksniņas veidotas no Itālijā ražotas ādas ar krokodila ādas rakstu, lai pieskaņotos pulksteņa elegancei un funkcionalitātei. Savukārt apvienojot spēkus ar Harman Kardon, audio ierīču zīmolu, Huawei radīja M2 planšeti, kuras mērķis ir kļūt par tirgus līderi audio/video jomā, bet sadarbībā ar Google izveidotais Nexus 6P palīdzēja Huawei kļūt par vienu no top pasaules tehnoloģiju zīmoliem, jo ierīces dizains un kvalitāte bija ievērojami uzlabota, salīdzinot ar iepriekšējām Nexus versijām.

Automobiļu tirgū Huawei sadarbojas ar tādām kompānijām kā Vokswagen un PSA Peugeot Citroen, lai nākotnes auto integrētu 4G komunikācijas modeli. Tāpat Huawei ir ienācis arī «viedo māju» tirgū, izdodot Huawei Lite OS, integrējamu viedierīces standartu, kas seko Hilink protokolam un kuru iespējams savienot ar vairāk nekā 60 partneriem, tai skaitā Haier, Midea, Skyworth un Broadlink, informē uzņēmums.

Ref: 102.000.102.11548

Saistītie raksti

1 komentārs

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas