Karšu izdevniecība Jāņa sēta iegādājas Somijas uzņēmuma kontrolpaketi

Ar mērķi stiprināt tirgus pozīcijas Baltijas jūras reģionā SIA Karšu izdevniecība Jāņa sēta ir iegādājusies Somijas tūrisma karšu tirgus līderi – kompāniju Oy e-City Ab, kas pazīstama ar tās reģistrēto preču zīmi CITY-OPAS®.

Uzņēmuma kontrolpaketes iegāde atbilst SIA Karšu izdevniecība Jāņa sēta stratēģijai palielināt eksporta īpatsvaru un apjomu uzņēmuma apgrozījumā, stiprināt pozīcijas Ziemeļeiropas tirgū, iegūstot kanālus, kontaktus un bāzi SIA Karšu izdevniecība Jāņa sēta pakalpojumu un produktu pārdošanai, informē uzņēmums.

SIA Karšu izdevniecība Jāņa sēta valdes loceklis Mārtiņš Vimba norāda, ka «Somijas uzņēmuma iegādes galvenais mērķis ir palielināt abu kompāniju biznesa apjomu un vērtību, efektīvi un sinerģiski izmantojot abu uzņēmumu pieredzi un zināšanas, apvienojot paralēlās un saistītās aktivitātes. CITY-OPAS® tirgus daļa, kompetence, reputācija un zīmola atpazīstamība, kā arī kontakti un vairāk nekā 15 gadu darījumu vēsture ar visu nozīmīgāko Somijas ekonomisko reģionu un pašvaldību tūrisma informācijas centriem un mediju partneriem nodrošinās būtiskas iespējas un kanālu SIA Karšu izdevniecība Jāņa sēta portfelī esošo produktu pārdošanai, jaunu produktu un pakalpojumu attīstībai un eksporta kāpumam uz Somiju.»

Uzņēmums Oy e-City Ab ir tūrisma karšu tirgus līderis Somijā. Tas ir ģimenes uzņēmums, kas dibināts 2000.gadā un sabiedrībai ir pazīstams ar tā reģistrēto preču zīmi CITY-OPAS®. Sadarbībā ar tūrisma organizācijām un pilsētām CITY-OPAS® nodrošina oficiālās tūrisma kartes vairāk nekā 110 pašvaldībās Somijā. CITY-OPAS® ir Somijā labi pazīstamo tūrisma karšu automātu izgudrotājs un ieviesējs, kas nodrošina ikvienam iespēju gūt bezmaksas tūrisma informāciju gandrīz 100 vietās Somijā nepārtrauktā diennakts režīmā. Līdzās drukātajiem izdevumiem CITY-OPAS® piedāvā izdrukājamas tiešsaistes kartes, kā arī mobilās karšu lietotnes. Pēc kontrolpaketes iegādes CITY-OPAS® saglabās savu zīmolu un neatkarību.

«Šī, neapšaubāmi, ir abpusēji izdevīga stratēģija abiem uzņēmumiem,» atzīst Kirsimari Niemele (Niemelä), Oy e-City Ab vadītāja. «Mums tas nozīmē kļūt efektīvākiem, paplašināt darījumu apjomu un piesaistīt plašāku profesionāļu komandu. Tas savukārt sekmēs to, ka varēsim piedāvāt plašāku pakalpojumu klāstu un paaugstināt klientu apmierinātību. Vienlaikus šī ir iespēja piedāvāt mūsu pastāvīgajiem klientiem jaunas idejas un risinājumus, kā arī paplašināt klientu loku. Es ticu, ka mūsu pieredze un pieeja var būt vērtīga arī ārpus Somijas robežām,» saka Niemele.

SIA Karšu izdevniecība Jāņa sēta dibināta 1999.gadā un ir Baltijā lielākā karšu izdevniecība, kas nodrošina karšu, iespieddarbu sagatavošanu un ražošanu, kā arī uz ģeogrāfiskās informācijas sistēmu (ĢIS) pamata veidotu informācijas tehnoloģiju produktu un pakalpojumu izstrādi un uzturēšanu. Uzņēmums, kuras lielākais kapitāldaļu turētājs ir SIA Solvina, 2015.gadā nodrošinājusi darbavietas 25 darbiniekiem, uzņēmuma neto apgrozījums sasniedza 1 463 713 eiro, savukārt peļņa – 101 056 eiro pēc nodokļu nomaksas. Pēc apgrozījuma šī ir trešā lielākā izdevniecība Latvijā.

Ref: 102.000.102.13918

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Jaunākās Ziņas