Saldumu ražotājs Laima šā gada laikā dubultojis eksporta apjomus uz Amerikas Savienoto Valstu tirgu, eksportējot 140 tonnas saldumu salīdzinājumā ar 70 tonnām iepriekšējā gadā.
Pieaugums atspoguļo divu gadu neatlaidīgu darbu, paplašinot Laima saldumu tirdzniecību no beznodokļu (duty free) tirdzniecības vietām uz lielveikaliem, kā arī uzsākot privātās preču zīmes (private label) produktu ražošanu ASV klientiem, portālu BNN informē uzņēmums.
«Kopš 2013.gada esam uzsākuši intensīvu darbu, lai iekļūtu un nostiprinātu savas pozīcijas ASV tirgū. Šis darbs prasa produktu adaptāciju, rūpīgu sagatavošanās darbu un zināšanas. Ja gada sākumā lielāko Laima produktu noietu veidoja pārdošana beznodokļu tirdzniecības vietās Ņujorkā, Maiami un Dallasā, tad tagad Laima šokolāde un zefīri nopērkami tādos lielveikalos kā TJ Max, Dollar Tree, Tuesday Morning, Christmas Tree un citos. Specifisks noieta kanāls produkcijai ir ASV militārās bāzes un jūras karaspēks,» komentē NP Foods komunikācijas direktore Dana Erciņa–Užāne.
«Pašlaik mobilizējam savus spēkus un resursus Ziemassvētku sezonai, kas šokolādes un saldumu kategorijā ASV ir lielākais noieta laiks. Šogad esam uzsākuši darbu privāto preču zīmju segmentā, kā rezultātā ražosim Ziemassvētku produktu vienam no lielākajiem aptieku un ikdienas preču tīkliem ASV,» papildina Erciņa–Užāne.
Ražotājs uz ASV eksportē šokolādes konfektes ar desertu pildījumu, kā arī Latvijā pazīstamo zefīru Maigums ar nosaukumu Moments by Laima. Uzņēmums lielāko potenciālu saskata tieši šokolādes un zefīru kategoriju attīstīšanā, jo var piedāvāt ASV patērētājiem jau pazīstamu produktu, bet ar unikālu, tikai Laimai raksturīgo garšu paleti.
Pagājušajā gadā eksports uz ASV sasniedz vienu miljonu eiro.
Ref: 102.000.102.10878